SKRIVET: 2011-09-08, kl 09:21:15 | PUBLICERAT I: Bara jag. (fakta om mig)

Vart skulle du vilja vara om 10 år?


Om 10 år är jag 31 år. Vid den åldern har man fortfarande hela världen framför sig. Kan inte säga om jag vid den tiden sitter med barn och man eller om jag är ute i världen och svirar. Mina framtidsplaner är att en dag lämna Sverige och bosätta mig i ett lite mer varmare land. Så forhoppningsvis om 10 år bor jag och har ett fint liv med en wonderful man och kanske ett ellr två barn i ett litet mer varmare land en detta jag lever i nu.
10 år känns så lååååångt fram i tiden så man vet aldrig vad som händer påvägen dit.


S

oh tack, har du en htc gratia? :)



PUBLICERAT: 2011-09-08, 13:01:36 | URL: http://hypothetiically.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: