SKRIVET: 2010-10-12, kl 21:46:10 | PUBLICERAT I: Ordinary

sportfåne it is

Jag har blivit en sån sport tönt nu på senaste året, helt stört. Har alltid varit anti fotboll, hockey och all sport. Men sen OS började i februari? blev jag fast. Följde minsta lilla. Elitserien har jag dille på nu. Följer minsta steg. Me love sport helt enkelt.
Ser på fotbollen nu och jag så jäkla förbannad, Sverige ligger under mot Holland (0-3). Domaren plus holländarna gillar jag inte direkt just nu. Dom där holländaran filmar ihjäl sig, skulle kunna tro att dom gör audition för en spelpjäs. Pajasar, visa att ni har lite stake. Spela spelet istället för att spela fjollor. Som en den trogna support jag är återvänder jag till matchen och hejar på mitt gul blåa lag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: