SKRIVET: 2010-10-06, kl 22:42:09 | PUBLICERAT I: Photograph

Inväntar "kvällsöppet med Ekdal" så bjussar på lite bilder


Min fina Nils några dagar efter vi hämtat hem honom.


Bloggfest någon gång i april? tror jag.


Jag och bullan på en lite klassisfest


Cämz & jag på Josis 18års fest. Det var tider de.


Tuffa gänget. Klassresa i nian till la huvudstad. Man var så cool på den tiden(inte)


Första "dansuppvisningen" med ES1dna.


Älskade mamma & jag i gränna förra sommaren. Våra riktiga jag kommer verkligen fram på bilden.


Min fina fina Zeb. Må du vila i frid. Miss you zäta.


Trion. Ännu en lång dag på sagateatern.


Grillning hos Lou en fin sen vårdag i 3an.


Min fina. Vi två har delat så mycket tillsammans, du betyder.


Rätt knubbig efter 3 veckor i greece,chirre och bira varje dag. Min 18års dag.



Tiden då de var fest time fre och lör.


Testa nya golfbanan i berg för första gången med mycket fint sällskap.


Snipp snapp slut.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: