SKRIVET: 2010-10-22, kl 16:28:39 | PUBLICERAT I: Ordinary

då vare klart

Då är man hemkommen från sjukan nu med en mindre arm några veckor framöver men det står jag ut med. Operationen gick jätte bra. Kommer inte ens ihåg när jag slocknade där på operationsbordet, narkossköterskan och jag snackade för full rulle och vips så somnade jag någonstans där. Sen vaknade jag upp pigg som fan (har aldrig hänt förut när jag opererat mig), men jag var rätt borta. Det första jag sa:var är min mamma. Sen började jag babbla med han brevid mig om vart har du opererat dig men fick till svar att han inte visste,haha. Tror att både jag och han var rätt drogade än. Nu är jag som sagt hemma igen och det känns så skönt men en jävla smärta i armen har jag, men mina piller kommer rädda mig genom dom här första dagarna. Så snart är jag back on track igen.
Ni får ursäkta mig om jag skriver som en kratta men det är med vänsterarmen jag skriver medd just nu och är inte speciellt van vvid det.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: