SKRIVET: 2010-11-30, kl 17:21:27 | PUBLICERAT I: hjärtat

Vad är kärlek?



Jaa, vad är kärlek för mig?

Kärlek finns i så många former, kärlek är på någotvis olika för alla.

KÄRLEK är min familj. Dom betyder allt för mig. Utan dom skulle jag inte vara den jag är idag.

Känner att detta ämne inte är menat för mig då jag aldrig har upplevt den där riktiga kärleken då det gäller pojkvän osv. Kärlekspartiet har aldrig varit min grej. Jag önskar innerligt att jag en dag ska få känna på riktiga kära leken. Att få bilda familj, ha sitt sagobröllop och bara älska sina små småttningar och man.

Lycka är kärlek, kärlek är lycka.


Kan inte riktigt sätta ord på den här formen. Men hoppas innerligt att alla får uppleva enorm kärlek i sitt liv.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: