SKRIVET: 2010-11-25, kl 17:26:18 | PUBLICERAT I: Ordinary

Presentera mig själv.

Oj denna kategori är inte den lättaste men jag ger det ett försök.

Namnet är Mikaela Lovisa Åsa Hulterström som är hela 20 år, född 1990-07-24. Jag är uppvuxen/bor fortfarande i Linköping, östergötland. Så man kan kalla mig för en reeen östgöte.
Som liten var jag en snäll lite flicka som ÄLSKADE My little ponny och min docka Skrollan mest utav allt. Men redan som liten var retas min grej, inte på ett fult sett utan mer lite skojigt.
Tonårsperioden var jag rent ut sagt förjävlig. Jag och mina vänner trode vi var så tuffa i högstatiet. Vi brydde oss inte om något, körde vårat egna spel. Vi kunde rent ut sagt vara bitchar ibland. Under tonåren var det att supa sig redlösa fredag, lördag med "gänget" som vi så fint kallade det.

Började sedan gymnasiet "ljunkan"(estetisk dans). Det var då jag började förstå att min fjortis/bitch stil inte var min grej. Fanns bara tjejer i min klass vilket resulterade i jävligt mycket snömos (skitsnack), men vem gillar inte drama? Kan nog även säga att jag vara klassens clown, som sagt retas och stoja har nog alltid varit min grej.
Tog studenten efter 3år blev dock då arbetslös i ett år, gjorde inte allt för mycket under den perioden.

Nu är jag 20 bast men kan inte kalla mig direkt för vuxen, bor fortfarande hemma hos mamma och pappa, och så vill jag ha det ett tag framöver. Jobbar nu mera på Saabs ekonomiavdelning och jag trivs som fisken i vattnet.

Om man skulle beskriva sig själv så skulle jag nog säga att jag är en person som ser allt positivit(lite för mycket ibland). Är även väldigt skämtsam och har världens humor. Men passa er för när ni minst anar det så kan jag vara väldigt tvär,uppsnosig och det bitchiga sitter fortfarande kvar någonstans(händer inte allt för ofta som tur är). Ska man prata om känslor osv ska man inte prata med mig, är nog lite tillbakadragen på den fronten. Hjärtat håller jag de mest för mig själv.

Snippsnappslut det var jag det på ett ungefär.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: