SKRIVET: 2010-11-28, kl 10:37:43 | PUBLICERAT I: Ordinary

Mina föräldrar

Det finns miljontals saker jag kan säga om mina föräldrar men tänkte hålla mig lite kort.

Mamma & pappa är allt för mig. Dom är mina solstrålar.

Mamma Eva är en positiv prick som älskar liksom jag att retas och ibland kan hon vara väldigt barnslig. Jag och mamma är bästa vänner, vi pratar om allt. Jag är så oerhört lycklig´över att hon är min mamma, hon är bäst. Skulle inte klara det utan henne.



All kärlek till Mamma!



Pappa Ove är min hjälte. Som liten var jag pappas flicka men det har växt bort med åren. Jag älskar att retas med min paps för jag vet hur sur han blir (innerst inne tycker han att det är lika roligt som jag gör).
Pappas humor och envishet har jag nog ärvt. Han är och förblir min guldklimp.




Jag älskar er



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: