SKRIVET: 2010-05-24, kl 10:55:38 | PUBLICERAT I: Ordinary

jäääbb

Hur bor du: Lägenhet
Brukar du komma i tid: Oftast
Hur lång är du: 159 cm
Kan du laga mat: Nja inte direkt
Vad jobbar du med/pluggar du: Ingenting för tillfället men kanske väder sig imorgon,får se får se
Vilket är ditt senaste inköp: Snus
Din favoritdryck på morgonen: Kaffe
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Paps

Alkoholhaltig favoritdricka: Öl,
Vill du ha barn: Det vet jag inte ännu
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Oj det kan bli många
Röstade du i det senaste valet: Nej

Vilken svordom använder du mest? Sheeeet
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Vaknar när jag vaknar
Var köper du dina matvaror ifrån? Inte jag som inhandlar de
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Lite både och

När flög du senast? Januari 2010
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Dans & samhäll

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? MÅNGA
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Jag klarade mig alltid undan
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 20
Tror du på liv på andra planeter? Förmodligen inte

Äger du en digitalkamera? Yes
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Blir inte det
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej men jag äter inte så mycket kött
Är du mörkrädd? Jaa
Tre saker du alltid har med dig? Nycklar,lypsyl och toffs



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: