SKRIVET: 2010-06-03, kl 01:56:32 | PUBLICERAT I: Ordinary

Torsdag

Måste verkligen sova,ögonlocken hålls knappt upp. Men det värker för mycket i armen, jag tror min tumör har fått en tumör kompis brevid som verkligen trycker på en nerv. Blir att slå en pling imorgon till la doktor.
Annars lever jag livet som aldrig förr, man måste ta vara på det. Sommaren är här och det är så underbart, blir lycklig av sol och gröna träd/buskar som luktar himelskt.

Nu ska jag försöka somna till fåglarna. Peace


Nathalie

Hej gumman. Hoppas du inte vakna av mitt skit sms förut! Men tjejen gillar inte detta, hoppas att verkligen inte att den ena har sällskap! Det va verkligen kul att träffa dig i veckan och tycker att vi får göra om det! Ta hand om dig! Just fan glöm inte att skicka Johans blogg ;)



PUBLICERAT: 2010-06-03, 04:32:40 | URL: http://nathalieb.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: