SKRIVET: 2010-01-12, kl 20:33:29 | PUBLICERAT I: Ordinary

T I S D A G

Snart onsdag,närmare hemgång.

Sitter på msn o tittar på mamma när hon ser på tv.Webbar med henne varje dag från hon slutar jobbet tills hon går och lägger sig,det får mig att må bättre.
Fan jag har en finne i örat o den läcker typ,hjälp,äckligt och gör svin ont.BLÄÄÄÄ tänker ni nu,hur kan hon skriva så? Men fooooks ser det ut som att jag bryr mig,nopp.
Imorgon är det förmodligen min sista lektion i italienska.Grammatik är det också,hate it och är not so good at it.
Dags för lite webbtv snart men vet inte riktigt vad jag ska se på finns så många olika program.Får köra ole dole doff.
Ajuste,ursäkta min blogg den är under uppbyggnad,hahaha.Sanningen är jag vet inte vad jag har gjort med den.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: