SKRIVET: 2010-01-06, kl 20:13:05 | PUBLICERAT I: Ordinary

Plus 14 dom senaste två dagarna

Okej nu tänkte jag göra en summering av allt som hänt sen i söndags.Tyvärr med inga bilder.Har inte tagit några än så det får ni vänta med.

Söndag

Var vaken hela söndagsnatten för att åka till Skavstads flygplats vid halv tre.När vi väl är framme så ställer jag mig i in chekningskön för mitt plan.Inget folk i början gud så skönt tänkte jag så vi går bort från kön för att ta de lungt lite.Sen när jag vänder mig om för att ställa mig igen har en hel FULL buss med bara italienare ställt sig före mig,fyfan.Sen var det dags att säga hejdå till mamma,pappa och bror min vilket inte var enkelt.Uschusch,blir tårögd bara av att tänka på mamma min <3.
Efter 3 timmar på flyget var jag framme,helt själv och fatta nada av språket plus så var bagaget försenat så min värdpappa fick vänta i 2 timmar på mig.Sen bar det av från Rom till Caserta vilket tog ett jäkla tag,men pappan är hur snäll som helst så det var inga problem.
Vilket hus jag kom fram till,inte dåligt de inte.Blev väl bemött av Lauren eller Sassy som dom kallar henne.En jätte söt tjej på 7 år med jätte fina ögon.Sen har vi Kevin den andra ungen,han är pain in the ass.Skriker,hoppar,slåss och jag vet inte vad.Sen har vi mamman i huset Liz,en jätte snäll kvinna och man verkligen att hon är amerikanare alltså.Hon är 43 men hon tror att hon är 25,botox lips och smal som en pinne.
Söndagskvällen bjöd dom med mig till en restaurang så jag äntligen fick äta riktig italiensk pizza.Herregud man var i himlen,inte som pizzorna hemma.
Efter det åkte vi och hälsade på pappans pappa som var jätte sjuk,dödsbädden som Liz sa.Tyckte så synd om honom.Sen kom hela hans släkt typ.Började nypa mig i kinderna och sa att jag hade dom vackraste ögonen dom sett,och självklart blev man happy över de.
Måndag

Vaknade upp lekte med Sassy för jag vet inte hur länge.Försökte få igång mitt internet som inte fungerade o jag fick spader.Fick en sån sjuk hemlängtan,grät över mamma,haha och det händer inte ofta.

Tisdag

Spenderade mycket tid med Kevin och Lavence(deras hamster),en mycket söt en.Liz tog mig till en tjej som ska lära mig italienska sen tog hon med mig till gymet och visade runt.Fick äntligen igång internet.

Onsdag

Idag har det inte hänt så mycket.Åkte till shoppingcenter och lite så.Och idag har jag hem och mamma längtan som fan.Men det är som alla har sagt till mig det går nog över det är så ibörjan.

Nee nu har det skrivts mycket här.
Vi hörs.
Puss på alla i Sverige.
Saknar er!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: