SKRIVET: 2010-01-11, kl 20:00:56 | PUBLICERAT I: Ordinary

okej.om.man.kanske.skulle.skriva.något.här

Dagarna rullar på men det går inte fort ska jag säga er.Har ni varit här i en vecka och en dag men det känns som tre månader.Snart är det dags att åka hem igen och jag längtar som aldrig förr.Min värdmamma har pratat med en ny au pair idag som förmodligen kommer nästa vecka på onsdagen och det känns sjukt skönt för min del.Jag kan åka HEEEEEEEEEEEEM snart.
Jag fattar verkligen inte,har aldrig haft problem förr med att inte vara hemma men nu känns det som hela jag rasar ihop,sjukt obehagligt,ledsamt och surt.
Jag ska krama dig mamma som aldrig förr,pussa Nils så att han biter mig till slut,reta mina bröder som aldrig förr,umgås med mina kära närmaste vänner så mycket som möjligt och bara njuta av mitt hem.
Den här resan(även om den inte har varit/är lång) har lärt mig att man ska uppskatta sin familj och allt som hör till,till max!

Vad har jag gjort idag då? Jo jag har varit på min andra italian lesson och det är verkligen skit kul.Älskar att lära mig nya språk.Efter det var de bara att vandra tillbaka till huset och invänta Sassy från skolan.Vi lekte som vanligt tuff tuff tåg,lite barbies osv tills hon somna vilket är de bästa av allt.Btw så har jag aldrig sett på svampbob så mycket som nu och Sassys favvo program Olivia.Oliva är en gris förstår ni,verkligen skiit kul att kolla på,ironi.
Har även ätit sjukt många cookies today,så vill aldrig mer se kakor i hela mitt liv.
Nu är det dags för lite webcam med kära mamma min och sen blir de djursjukhuset på svtplay.

Arrividerci som man säger på italienska (säkerligen inte rätt stavning)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: