SKRIVET: 2010-01-20, kl 18:28:35 | PUBLICERAT I: Photograph

hemma efter en 11 timmars resa,slutkörd

(Vet att jag skrev att jag inte skulle använda denna bruk på ett tag,men det går inte att styra fingrarna)

Gosh vilken dag det har varit idag.Började med att stiga upp klockan 4 för att fixa sig och packa det sista.Blev sedan skjusad av min "värdpappa" till Casertas tågstation där väntade en tågresa på 3 timmar till Rom,Ciampino.Folk var som galna på tåget när man skulle stiga av då man bara hade en minut på sig innan dörrarna stängdes igen.Och självklart fick jag en skitsur äcklig kärring bakom mig som trök på.Hade lust att skrika-ser du inte att jag har världens jälva bagage!
Hann knappt komma av tåget fören en liten söt gubbe "skriker" på mig-taxi taxi taxi som jag inte kunde motstå så jag tog en tassibuss(italienska) till flygplatsen,där jag äntligen kunde pusta ut.
Checkade in osv vilket inte var några problem.Sedan bar det av med en flygresa på 3 timmar till skavstad(sov mesta delen så de var rätt lungt)
Blev sedan väl bemött on the airport av pappsen och bror min.Och nu är jag hemma och sjukt relaxad.Tror nog att jag aldrig har längtat hem såhär mycket.
Måste bara säga att jag är så in i norden stolt över mig själv,har ju liksom klarat av en resa all by myself.Applåder.

Bjuder på lite bilder(inga intressanta men ändå)



Antingen var det dessa hund(fanskap) eller hönsen,grön/fruktbilen eller en flock får som väckte mig varje morgon runt nio,tackar för den.



Lauren och jag bestämde oss för att leka ute en sista gång i det fina "vår"vädret.Underbart skönt var de.



Lauren och Daniel on the stuttsmatta som jag förövrigt hatar.Ramlade nämligen ner från den 3 gånger.Haha



Så jag kickade lite fotboll och visade Italienarna vilka som äger igentligen,ironi."Jag ska ta min boll och gå till fotbollsplan".



Till slut fastnade jag på en bänk med solen i fejat i ungefär 2 timmar.Grymt skönt



Och till sist,lite utsikt över området.



Förut när jag kom hem så hade jag helt plötsligt ett nytt rum.
Mams och paps har bytt rum med mig medans jag varit borta.
Så nu återstår det bara att fixa till rummet,ser ju inte för fräsht och fint ut just nu som ni ser.Rummet ser även ut att vara skit litet men fick inte med alla vinklar så det så.
Men Mikiss ska fixa.




Föresten hur stavar men igentligen är de med i eller e? E va eller jag vet ifan,haha svenska 58.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: