SKRIVET: 2010-01-07, kl 12:49:57 | PUBLICERAT I: Photograph

blablabla

Gudars vad långtråkigt det är här,jag får panik.Just nu är jag helt själv i de stora kalla huset.Det är i sånahär stunder man önskar att man var hemma.Idag mår jag inte sådär prima har jäkligt ont i halsen,får hoppas att det verkligen inte är halsfluss.
Iallfall,kom nyss hem ifrån min första italienska lektion med kommer-inte-ihåg-hennes-namn,men hon är jätte snäll och förstående och det gick galant faktiskt.Så nu ska jag ta två lektioner i veckan om jag har ork till det.
Tänkte släng in lite bilder till dig mamma,bara så att du ska få se lite hur jag bor.



Fick ett nattlinne av Liz,visar verkligen att hon älskar sitt land.Kunde hon inte gett mig en sverige tröja istället,haha.


Vardagsrummet där jag sependerar de mesta av min tid.



Lite utsikt från vardagsrummet,ser inte så vackert ut men det är de in real life.



Framsidan,och grinden där borta vill jag bara döda för den är sjukt svår att få upp.

Inte så mycket bilder men de kommer mera,som sagt det har inte hänt så mycket.

Pusss!!


lou

Det ser ju fint ut Mikiss :)



PUBLICERAT: 2010-01-07, 13:07:19 | URL: http://rakelnordquist.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: