SKRIVET: 2010-01-15, kl 14:07:35 | PUBLICERAT I: Ordinary

barbapapaaaaaaaaaa

Barnprogram hit och dit.Kan tablån för nick Jr kanalen i huvudet,äckligt.När jag kommer hem till mitt kära hem ska jag varken se på tv eller sitta framför den här burken på ett jävla tag.Det ända jag gör om dagarna så det blir paus med det när jag väl kommer hem.Men bloggningen ska jag bli bättre på,mer bilder och lite mer intressantare inlägg.Just nu lyder mina inlägg ungefär samma sak,ni får ursäkta för de men jag längtar hem så in i bomben.
Snus har jag varit utan nu sen i onsdags och jag börjar bli galen nu känner jag,hahaha.Akta er.Gud vad jag ska njuta av min nästa snus på onsdag,ohja.
Nu blir det lite spelilispel time för att sedan gå upp och se barnprogram.
Smell you



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: