SKRIVET: 2010-02-16, kl 23:18:05 | PUBLICERAT I: hjärtat

ulalalalaaaaaaaaaaaa

Fick en award från Lou


Så här går det till:

1. Lägg in awarden på din blogg.
2. Länka personen du fått den av.
3. Berätta sju intressanta saker om dig själv.
4. Välj sju andra bloggar att ge den till.
5. Länka till deras bloggar.
6. Skicka dem en kommentar om att de fått en award


1. Jag pratar alltid/oftast med mig själv.Detta kan hända när somhelst tex,på stan,hemma osv.Blir lite pinsamt när någon hör en.

2. Prata seriös talk är inget för mig.Blir oftast så att jag lägger in något roligt eller får något skrattanfall. 

3. Något jag skäms något enormt för är att jag och en vän till mig har ställt upp i en talangshow.Mima och dansade till Shebang.Får skylla på att jag bara var runt 10-11 år.

4.  Jag blir så sjukt äcklad av tånaglar.Känner jag att jag har minsta nagel som sticker upp så cutar jag ner den med en gång,äckligt.

5.
Har en väldigt stor fobi för nyckelpigor.Började redan som liten då dom alltid lämnade efter sig sitt gula kiss? på mina kläder eller på händerna.Så man kan säga att jag har fobi för den där gula sörjan.

6.  Har en stor dröm att få någon gång åka skidor då jag aldrig har gjort det i mitt 19 åriga liv.Blir så imponerad och avundsjuk på alla som verkligen har skills på skidorna.

7. Jag kan faktiskt göra brainfreez på beställning.Men jag gör de inte allt för ofta eftersom det är så obehagligt.Men ibland testar jag bara för att se om jag fortfarande har den "talangen" haha.


Kommer inte utmana någon, men ni som känner för de.Gör de.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: