SKRIVET: 2010-12-30, kl 19:14:52 | PUBLICERAT I: Ordinary

ups, orkar inte så jag kör en lista.

mitt 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jo men självklart

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Min kusin blev

Dog någon som stod dig nära?
ja, och jag kämpar med sorgen varje dag 

Vilka länder besökte du?
Italien.

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Ja

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
 4 nov, en extremt jobbig dag 

Vad var din största framgång 2010?
Fick ett jobb 

Största misstaget?
Finns inget sådär största. Men har väl gjort några få små

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Japp

Bästa köpet?
Min fin fina prins, Bosse 

Vad spenderade du mest pengar på?
Min hund

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, men behåller det själv

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Rihanna- te amo 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tiddigare år?
Positivt var de här

Vad önskar du att du gjort mer?
Njutit av livet

Vad önskar du att du gjort mindre?
Latat

Var tillbringade du julen?
Med la familia

Blev du kär i år?

Neeeeee

Hur många one night stands?
None

Favoritprogram på TV?
Criminal minds och One tree hill

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hatar inte. Men verkligen spyr på en vis människa, tyvärr.

Bästa boken du läste i år?
Dygn kåt och hur helig somhelst 

Största musikaliska upptäckten?

Jay Smith

Något du önskade dig och fick?
Önskade mig inget sådär

Något du önskade dig men inte fick?
Finns massor

Årets bästa film?
Inception

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Spenderade jag med brudarna i ösregn

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att alla skulle finnas kvar

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Mig själv stil?

Vad fick dig att må bra?
Det pendlar från dag till dag

Vilken kändis var du mest sugen på?
Lil W like always 

De bästa nya människorna du träffade?
Finns en hel del



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: