SKRIVET: 2010-12-06, kl 18:20:33 | PUBLICERAT I: Ordinary

Mina syskon


Är guld värda för mig.


Börjar med lillebror. Namnet är David och han är HELA 18 år nu, fast för mig kommer han alltid vara en liten prick även om han är sjukt mycket större än mig. David är en riktig bråkstake men han har ett väldigt mjukt hjärta. Min lillebror är en väldigt hjälpsam person som älskar allt som har med hantverk att göra. Säger man att man behöver fixa något så är han först där och klappar ihop det. David är en ödemjuk och snäll människa, om man tar han på rätt sätt.



Niklas,kusinen & lillebror David



David & jag en sommarkväll på ölbrändbollsplanen.

Sedan har vi min braiga storebror Robin. Robin är en väldigt tillbaka dragen och lugn människa. Känner man inte honom så pratar han inte för mycket. Men han är så himla underbart snäll, kan inte hitta en snällare människa på denna jord en han, han vill ingen människa något ont. Han har alltid ställt upp för mig ovavsätt vad. En riktig stjärna är han.



Jag & min fantastiska storebror.

Sist men inte minst min kära storasyster, som nu mera lever i himlen. Åsa och jag var som bästa vänner, vi pratade om allt. Hon ringde varje söndag för att lyssna på vad jag hade gjort i helgen ( under tonårstiden). Hela hon var underbar, vacker och helt enkelt bäst. Min storasyster kommer alltid vara number one för mig. Jag saknar henne varje dag och när jag tänker på vilket lidande hon gick i genom gör det så förbannat ont i hjärtat, det hugger. Hoppas hon har träffat Jerry där uppe, dom två skulle bli sådana bra vänner för jag och storasyster är/var väldigt lika i sättet, i allt liksom. -Ta nu hand om Jerry, han kan behöva dig så som jag behöver dig. Men vi ses senare älskade syster.



Älskade bigsis

Jag älskar er.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: