SKRIVET: 2010-12-02, kl 18:06:41 | PUBLICERAT I: Ordinary

min bästa vän


Jag måste nog säga "mina bästa vänner"

Josi- Jag och Josi har hållt ihop i ur och skur sedan vi var 14 år. Kan inte önska mig en bättre vän än henne. Hon är liksom helan och jag halvan eller tvärtom. Josi är en så fin och underbar människa så det finns inte. De som inte känner henne kan nog säga att hon är lite kaxig av sig men känner man henne rätt är hon en ETTA. Josi är en människa som verkligen förstår mig, vi är väldigt lika i grund och botten. Jag är väldigt tacksam över att få ha henne vid min sida. Me love you.



Jerry- Han är och förblir min hjälte. Vi två var som klister, som syskon. Han ställde alltid upp för mig backade mig för allt. Vi delade nästan allt med varandra. Och jag vet än att Jerry lyssnar så jag brukar skvallra lite för han då och då. Jerry var vekligen en glädjespridare med ett väldigt stort och gott hjärta. Han kommer alltid finnas vid min sida, i mitt inre. - Vi ses där uppe hjärtat.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: