SKRIVET: 2010-12-12, kl 10:45:28 | PUBLICERAT I: Ordinary

Den här veckan

Kass uppdatering här men det finns anledning till det.

Min vecka började med jobb jobb och jobb måndag-fredag. I onsdags bjöds det på julbord med jobbet i valla. Mycket trevligt och väldigt mättande. I fredags satt jag bänkad framför idol finalen, haha. Jay min favvo vann såklart. Otroligt grym kille. I lördags (igår) blev det en tripp till klippan, ligger ungefär vid helsingborg för att hämta min puppy. Han är helt underbar den där Bosse. Så nu har jag inte så mycket fritid ett tag framöver. Nybliven mamma kan man nästan säga. Idag är det slapp söndag. Och det blir att bara vara och såklart busa med Bosse.

Såg på nyheterna förut. Men ursäkta vart är värden påväg? Igår var det ett terrordåd i stockholm. Självmordsbombare mitt i centrala Stockholm som dog av sina "bomber" runt midjan. Herregud nu börjar man inse allvaret, världen är ett skit ställe.


fia

s å jävla sjukt med terroristattentatet.. är fan rädd . ska dit på fredag o hela min familj bor mitt inne i stan :/



PUBLICERAT: 2010-12-13, 19:16:21 | URL: http://menlillagumman.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: