SKRIVET: 2010-08-31, kl 21:10:15 | PUBLICERAT I: Ordinary

this darkness will turn to light

sådär nu var det skriftliga testet klart för den grundläggande militär utbildningen. Dags att börjar tänka på konditionen, så nu jävlar kör jag stenhårt för att komma i tipp topp form till testet. Never give up!

Annars så jobbar jag och står i och kämpar för att få mitt hjärta på rätt plats igen. Som sagt min vardag är inte sådär jätte intressant men det är väl så vuxenlivet är.
Var hos min "bästa vän" dr Kalén idag, blev bestämt att jag ska opereras inom 2 månader. Så hejdå till min kära "klump schompis" på höger axel. Känns som en befrielse faktiskt. Får bara hoppas att schompisen inte kommer tillbaka efter åt som den alltid har gjort innan. Nee jag säger upp vänskapen nu, bara så du vet.

Arrividerci


Hana

"min bästa vän" dr kalen. hahahah stjärnan är han!.. noot. Jag ska ha telefontid med honom om 2 veckor. jäävla 08.



PUBLICERAT: 2010-09-07, 15:24:34 | URL: http://labelsorlove.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: