SKRIVET: 2009-09-29, kl 23:19:12 | PUBLICERAT I:

Har himlans tråkigt så varför inte

För ett år sedan:
Hur gammal var du? - 18 bast
Vilken klass gick du i? - Es3dna
Vad hade du för hårfärg? - kanske blond lite brunt
Hur lång var du? - 159
Vem var du kär i? - mig själv
Hade du någon pojk/flickvän? - nej
Vad brukade du göra på fritiden? - jag levde mitt liv fullt ut de året
Vilka umgicks du med? - dom jag känner?
Hur såg du ut? - som nu skulle jag säga
Var allt bättre då? - en del saker var nog de
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - vissa perioder
Har du förändrats? - nee,Im still the old me

Nu:
Hur gammal är du? - 19 sommrar
Vilken klass går du i? - tyvärr ingen
Vad har du för hårfärg? - blöönt jag tror
Hur lång är du? - 159 hela cm
Har du någon pojk/flickvän? - nej still rolling
Vad brukar du göra på fritiden? - tillbringar en stor del i skogen motion då inte plocka svamp,haha.Annars tar jag det allmänt ganska lungt
Vilka umgås du med? - de jag känner
Hur ser du ut? - som vanligt fast med lite mer slitet hår

Har du..
Kysst någon? - ja
Sovit brevid någon av samma kön? - ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? - ja
Slagit ner någon? - nej herregud,skulle jag aldrig göra
Ljugit för en bra vän? - ja
Svikit någon? - någon gång
Fuskat på prov/läxförhör? - nee faktiskt inte
Blivit kallad Bögjävel? - neeee
Kallat någon Bögjävel? - aaa men bara mina bröder när jag är riktigt arg
Druckit alkohol? - ja

Vem:
Skrev du senast till på msn? - ella
Kramade du senast? - mamma
Kan du lita på till 100%? - mamma i mitt hjärta
Är den finaste personen som finns? - finns några få som jag värdesätter högt
Vill du vara med just nu? - min saknade soulmate
Ringde dig senast? - jerry
Skickade ett sms till dig senast? - josi
Skickade du ett sms till senast? - josi

Vad:
Drack du senast? - vatten
Köpte du senast? - en tröja
Gjorde du igår? - sprang sen inte ett shit
Ska du göra imorgon? - träffa josi,handla med mammsen
Vill du göra just nu? - sova
Åt du senast? - äpple
Är närmast dig som är rosa? - mina betty boop tofflor

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN

Du är kär nu - nej
Du har sårat nån så de börjat gråta - det vet jag inte
Nån har sårat dig så du börjat gråta - ja
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - nej
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - nej,inte min grej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - HELL NO

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - ja
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - ja
Jag har smygit ut utan lov - nej
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - jaa vid 14 års ålder
Jag har en hemlighet som ingen vet - ja
Jag har fuskat i ett spel - ja
Jag har struntat i ett prov - ja

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol -  ja
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - dålig vana tyvärr
Jag kan inte svälja piller - inte när jag har halsfluss
Jag har tagit mediciner mot depression - nej
Jag har anorexi och/eller bulimi - nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - ja
Jag har vaknat gråtande - nej fattar inte riktigt hur det går till
jag har somnat gråtande - nej

DÖDEN
Jag hatar begravningar - ja,begravingen jag var på va den värsta dagen i mitt liv
Jag har sett någon dö - jag har sett någon försvinna långsamt som jag älskar mest överallt
Någon nära till mig har försökt begå självmord - nej
Någon nära till mig har begått självmord - nej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: