SKRIVET: 2009-09-23, kl 22:46:21 | PUBLICERAT I:

är en snusdosa verkligen gott?

Ikväll har det varit en redig tv kväll.Först idol som vanligt då,börjar bli riktigit tufft för deltagarna.Själv har jag mina 2 favoriter,Jon och sen en kille som jag inte vet namnet på men han är så himla lik Jamie Oliver.Sen var de dags för efterlyst,enda sen jag har varit liten tycker jag att de programet är läskigt och obehagligt med tanke på att det är på riktigt.

Ett reportage från efterlyst var väldigt intressant idag.Det handlade om ett par snubbar som imorse runt 5 tiden rånade ett ställe,flög ner med helikopter.Dom hade även gjort så att poliserna inte kunnat använda sina helikoptrar för att jaga dom.Ni har säkert sett det på nyheterna och jag tycker att det är vädligt intressant och hur sjukt smarta männsikor kan vara.Mycket fashinerande.

Min hund Nils har förgyllt min dag idag.När man är på botten eller toppen så finns han alltid där,han är helt fantastik även om han kan vara rätt förjävlig ibland.Som nu tex har han ätit upp min snusdosa,han älskar snusdosor och jag råka lämna den på sängen och kommer då in till en söndertuggad dosa och en ombäddad säng av självaste Nils.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: