SKRIVET: 2009-10-26, kl 11:08:49 | PUBLICERAT I:

Zeb,min älskade Zeb

Nu får du göra det gillade mest,sova hur mycket du vill.Igår kväll/natt kände jag på mig att allt inte var okej med dig.Du irrade runt  och hade svårt att andas,du kunde inte lägga dig ner.Men du la dig ner en sista gång i min famn,det var som att du visste.Och imorse försvann du från våra liv.
Zeb du var en läkandedos för mig.När jag hade mina svåra stunder fanns du alltid där för att göra mig bättre vilket du gjorde också.Du fick mig hel igen.När man var arg/ledsen/sur så hjälpte det bara att titta in i dina fina bruna klotögon,dom snällaste ögonen på jorden.Hunden människans bästa vän är ett påstående.Men det är sant för du var min bästa vän.
Det är en stor sorg för mig att du är borta.
Vila i frid min älskade baby Zeb,1999-2009.


Mickaela

Beklagar Mikiss <3.


Nathalie

Usch! Jag beklagar gumman..

Hälsa dom där hemma..



PUBLICERAT: 2009-10-26, 18:02:33 | URL: http://nathalieb.devote.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: