SKRIVET: 2009-10-07, kl 23:04:23 | PUBLICERAT I:

stand up for the good one

Onsdag och det är lillördag men det känns verkligen inte som de.Huvudvärken bara skvallpar där inne i huvudet,ryggen den går inte ens att förklar och mina bones i kroppen ser inte bra ut.Men jag ska inte klaga för utöver det så mår jag galant.

Har blivit en redig tvkväll för mig idag,vilket det blir ganska ofta nuförtiden men jag har ingen ork till att göra någonting annat. Bonde söker fruga ett så jävla patetiskt program men bara för de så måste jag se på det.Förstår inte vitsen med att söka kärleken,kärlek är något som ska komma av sig själv,inget man ska leta upp sådär.Och framför allt inte i tv.Greys anatomy ett utav mina favoritprogram,det fastnar i hjärtat.Men jag tycker ändå att det är för mycket känslor i serien,jag klarar inte av sånt än men det kommer förhoppningsvis.Och till sist det nya programet Southland på trean.När jag såg reklamen så kände jag med en gång att jag bara var tvungen att se serien.Ärligt talat såhär efter första avsnittet så var det en bra serie.Mycket realistiskt,vad som försigår i de olika gängen och polis arbetet i usa.Så den serien blir det att fortsätta kolla på.Jag vill ju trotsallt bli en snuten i hollywood.






Förövrigt så är det jävligt kallt ute och även i mitt rum.Sitter med typ
3 tröjor tjocka byxor och tofflor,jaa ni vet hela rubbet.
Har även lärt mig sticka för er som är såå himla intresserade,haha.
Men ska vara ärlig så har mamms tagit över de jobbet.
Nee usch vilket tråkigt inlägg,men det är ju iallfall tidsfördriv
tills mina 2 och en halv män börjar.
Btw jag ska gifta mig med mannen på bilden i sommar
så om ni vill bli bjudna,säg till.Hahaha.Nu får de räcka,bless.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: