SKRIVET: 2009-10-30, kl 22:35:59 | PUBLICERAT I:

inte okej

http://izzawaljus.blogspot.com/2009/10/min-dator-har-kranglat.html

En stor del av svenska befolkningen vet nog vem Izza från mammas pojkar är.
Hittade hennes blogg för ca en vecka sen,de första jag ser är ett videoklipp på henne när hon tar en ala strippdans på stången i hennes vardagsrum.Vill hon lägga upp ett klipp på henne när hon visar vad går för,fine by me.Men det är fan inte fine by me att man ser hennes dotter i mitten av klippet sittandes där och tittar på sin mamma.Vad är det för uppfostran egentligen? Det är helt sjukt enligt mig,jag blir jätte arg av att bara tänk på det.Okej att hon jobbar med skiten och visar upp sig för äckliga gamla gubbar men gör det inte i hemma miljö bland din dotter.Mer vett och respekt borde du ha.
Har så sjukt mycket mer att skriva om de här men det skulle ta hela natten plus att jag blir så frustrerad av att äns tänka på de.
Ska ett litet barn behöva se sin mamma skaka sitt arsle i mini klänning hemma i sitt egna vardagsrum?
Kolla in klippet och bedöm själva.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: