SKRIVET: 2009-10-24, kl 00:09:18 | PUBLICERAT I:

det är inte mycket som får mina känslor att virra om kring.

När en mycket kär vän till mig,MYCKET kär vän skrev en motivering till att vinna Carolina Gynnings nya bok kunde jag inte stoppa mina känslor.Jag blev helt tårögd,gick rakt in hjärtat.

Du har en stor stor plats i mitt hjärta Rakel.L.Nordquist,kom ihåg de.

Och här är hennes ord som fastnade rakt i mig:

Jag själv skulle gärna vilja ha boken: men någon jag främst tycker skall ha den är min alldeles underbara vän Mikaela (miikiiss.blogg.se) som avgudar dig. Mikaela har varit med om otroligt många motgångar i livet. Hon har mist personer i familjen på ett sätt som ingen borde få vara med om, hon själv kämpar med ont i kroppen och mkt annat. Mikaela är en person som jag vet inte ger upp. Jag känner därför är ni är lite lika. Du känns som en person som inte ger upp. Hon kan nog identifiera sig lite i dig antar jag. Men åter till vrf jag tkr hon skall få boken: jo den skulle få henne att må lite bättre nu i höst. för jag vet att hon älskade din första bok. skrev tillochmed ett arbete om den sista året på gymnaiset trots att vår lärare ansåg att boken egentligen inte var till för skolarbete. And still she did it. Hon är en kämpe och otroligt ödmjuk. Jag vill att hon ska få boken! :) kärlek!

posted by Lou on 10.08.09 at 22:43



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: