SKRIVET: 2009-11-25, kl 12:34:54 | PUBLICERAT I: hjärtat

morgonkvist och jag orkar inte skriva så det blir en lista

PERSONLIGHET.
JAG ÄR:
Blyg: De första 5 minutrarna
Stressad: Aldrig varit
Tålmodig: Händer
Djup:-
Öppen: -
Ärlig: Ärlighet varar längst
Positiv: Hur klarar man annars livet?
Rolig:Jag tycker inte att jag är speciellt rolig men andra gör det
Ansvarsfull: Kan inte påstå det

VÄNSKAP.
JAG HAR:
Svikit en kompis: Ja
Förlorat en bästa vän: Ja
Sagt att jag älskar en kompis: Nej men det vet den
Sovit med en killkompis: Ja
Sovit med en tjejkompis: Ja
Pussat en av samma kön: Ja någon gång men inget jag gör allt för ofta
Slagit en kompis: En gång
En kompis som vet allt: Ingen tror jag
Berättat hemligheter: Någon hemlis finns de väl

KÄRLEK.
JAG HAR:
Blivit sårad: Ja
Haft stadigt förhållande:Kan inte svara riktigt på det
Krossat någons hjärta: Förmodligen
Gett någon ditt hjärta: Ja
"Playat": Nja
Sagt att jag älskar någon och menat det: Ja
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Nej

FAVORITER.
FAVORIT:
Låt just nu: Kan inte säga den bästa låten.Men det kommer alltid finnas en one and only för mig och de är Lil Wayne,puss
Film: Ojoj svårt
Bok: Hahaha,jag och böcker kommer inte så bra överens men då måste jag säga Carolina Gynning
Lärare i skolan: Niclas
Plats: Hemma
Frukt: Banan

ÖVRIGT.
JAG HAR:
Sytt: Japp,men det ser inte bra ut
Opererat mig: Ja ett x antal gånger
Cyklat omkull: Arrå
Sjungit i duschen: Yes
Hoppat bungyjump: Nej, men jag lovar att jag ska de
Fobi för något: Fötter
Sett någon dö: Nej
Varit på begravning: Ja
Sagt att jag hatar någon: Ja

LIVET:
Svart eller vitt: Svart
Rött eller blått: Blått
Skriva eller tala: Skriva
Vatten eller coca cola: Vatten
Nagelbitare: Ibland
Mobil eller mp3: Mobil
Snygg eller charmig: Charmig
Lösgodis eller choklad: Lösgodis
Frukt eller grönsak: Grönsak
Film eller serie: Serie
Festa eller softa: Beror på läget
Sommar eller vinter: Sommar
Fredag eller lördag: Lördag
Ljus eller lampa: Lampa
Övervikt eller undernärd: Båda,haha
Kärlek eller vänskap: Båda
Bio eller hemmakväll: Hemmakväll



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: