SKRIVET: 2009-11-28, kl 23:56:58 | PUBLICERAT I: hjärtat

Mikaela Lovisa Åsa Hulterström-nanny

Då var det klart.I början av Januari drar jag mig till södra Italien för att bli au pair.Ska bli så sjukt skönt att komma här ifrån samtidigt som inte,kommer sakna mamma och mina true friends.Men man får inte många chanser i livet så det är mycket viktigt att man tar dom få chanserna man får.Vet inte hur länge jag blir borta,sånt som märks.
Känns även lite tråkigt att jag dock måste tacka nej till jobbet på cypern för att åka iväg på det här.Men den kursen finns alltid kvar när jag kommer hem.Och när jag väl är klar med allt det här så är det dags för att ta det stora steget in i högskolan.Det blir då en förberedande poliskurs på ett år.Ser verkligen fram emot det,är då äntligen ett steg närmar den riktiga polishögskolan.
Nu fick ni en liten titt in i min framtid och jag är mycket nöjd över vad som kommer hända framöver i mitt liv.Känns j*vligt galant.Med detta sagt vill jag bara säga en sak till,följ era drömmar.
Peace


Alexandra

Gud vad roligt för dig gumman ! Kommer sakna bebis bara .



PUBLICERAT: 2009-11-30, 23:41:08 | URL: http://alexandrahartzell.blogg.se/
Mikiss

Kommer sakna dig med ,du får ta o komma ner och hälsa på tycker jag:D



PUBLICERAT: 2009-11-30, 23:55:20 | URL: http://miikiiss.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: