SKRIVET: 2009-05-16, kl 19:30:08 | PUBLICERAT I:

the balett show


Lou började vara allmänt kaxig så jag göra en uppercut med bena rakt i nyllet på henne...

Och då förvandlades hon helt plötsligt till en zombie som skulle strypa mig....

vilket blev ett stort fiasko, jag var för snabb för henne ( dom kollar mig sonic)...

O helt plötsligt stormar Ewe in som har en mördarliknande demon i sig och börjar skydda Lou genom att....

förstelna mig så att hon kan ta det berömda stryptaget på mig men då händer det plötsligt att...

zombien Lou blir förtrollad av den goda häxan Ellis till en snäll och extremt glad tjej....

som hjälper mig(sonic) att krossa den onda mördardemonen i Ewe......

och Ewe blev helt förkrossad när vi berättade om vad som hade hänt och bad så mycket om ursäkt, men den snälle och superglade Lou och Mikiss the sonic bara garvade åt saken o  visade the happyass dance och vi levde lyckligt i alla våra dar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: