SKRIVET: 2009-05-31, kl 22:38:37 | PUBLICERAT I:

svettlök svett svett och rövsvett.

Blev hamnfestivalen båda dagarna, fast dagen igår kunde man ju lika gärna gräva ner. Blev som sagt lite fel där mot slutet men det löser sig förhoppningsvis.
Denna söndag har nog varit den varmaste dagen hitills detta år.Dagen började med att jag följde med mams och paps för att handla. Måste bara påpeka att fyfan för folk som tutar på en när man övningskör. Fick världens panik på bilen bakom oss som bara tuta och tuta så jag drog fingret mot dom, vet att det inte är någon lösning men usch så galen jag blev. Eftermiddagen spenderade jag hos Josi, vi har börjat vårat "sola sönder oss till studenten race "nu. Vill ju inte vara blekinges blekfiiiiiis. Drog en sväng upp till Camilla för att se hur hon har de,babblade på som tre kärringar(som vanligt då).Nu är jag helt slut och ganska röd i fejat vilket kommer gå över till brunt sen (tacka gudarna för de) så jag tänkte att jag skulle dra ooch dejta bädden med en film.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: