SKRIVET: 2009-05-04, kl 23:45:43 | PUBLICERAT I:

sover inte än tydligen...

Hur många gånger har du varit kär? Aldrig riktigt varit kär, fast är lite osäker nu

Favoritgodis: Ska jag vara ärlig så är inte godis min grej, Chips där emot.

Coolaste stad du har besökt: Vet inte

Action eller Skräck? Im sooo in to skräckisar

Vill bli när du var liten: Jaa som alla andra små blonda saker, vetrinär

När fick du din första kyss: Jag var väl runt 11 år, kommer faktiskt inte ihåg så mycket av de.

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Mellanstadiet var jag en bra elev men sen så vet jag inte vad som hände.

Vad är du beroende av? Tyvärr så måste jag då säga snus

Dagens roligaste händelse: "Ska vi ha sex i bilen eller i tvättstugan" sen så säger vi inget mer om det.

Dagens tråkigaste händelse: Att jag har ont i huvudet

Dagens humör: Jävligt gött faktiskt lite seg i kroppen bara

Vilka tv-program följer du? Desperata hemmafruar och Greys anatomy

Vad gillar du mest med dig själv? Att jag oftast försöker vara så positiv och glad

Vad gillar du minst? Att jag svär för mycket

Vad är det roligaste du vet? Att ha roligt. Nee men det finns olika saker, orkar inte rabbla upp här

Har du något motto? Att lyckas med det man vill.

Hemlig hobby? Nee tror inte de, eller jag älskar korsord och suduko

Något vi inte vet om dig? Jag hatar fötter men det vet nog de flesta redan

Vad ångrar du? Jag anser att man inte kan ångra något, man lär sig bara utav de

Vad önskar du? Att jag någon gång skulle kunna släppa in nära och kära i mitt hjärta

Vad klarar du inte dig utan? Lypsyl, snus,kaffe,vatten och min säng. Och självklart aldrig utan mamma.

Vad gör du helst en vardag? Slappar järnet.

Vad gör du helst en lördagskväll? Har kul oftast blir det så att man går ut.

Vad har du mest av i din garderob? Onödiga tröjor som jag bara köpt för att köpa och nu inte använder

Drömjobb? Kriminalpolis,känn på den ni ; )



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: