SKRIVET: 2009-05-07, kl 15:16:42 | PUBLICERAT I:

lista ffs

Har du..

tagit smärtstillande någon gång? Ja
brutit ett ben? Nej
bitit ngn i tån? Nej usch vad äckligt
gjort ett sugmärke på ngn? Nej
älskat någon så du gråtit? Ja
ätit papper? Har jag förmodligen.
kysst en 30 åring? Neeeeej
kört klädpoker? Jaa, och det är inte alls likt mig
tatuerat dig? Nej but I will soon
piercat dig? Nej
bitit dig själv i handen? Aa, i fingret
pussat en groda? Nej
hånglat med en av samma kön? Nej
hånglat med ngn annans kille? Inte vad jag vet
hånglat med din kompis kille? Nejförfan
svikit en vän? Ja tyvärr
tagit ngn form av morfin? Ja
haft kontakt med soc? Nej
bott hos fosterfamilj? Nej
slått någon du älskat? Ja
spytt på ngn? Neeeeej
haft maginfluensa? Nej faktiskt inte


RELATIONER
Jag är i ett förhållande; Nej
Jag tycker om mig själv; Jaadå
Jag pratar med min mamma om allt;  Ja
Jag har en bästa vän: Ja
Jag har killkompisar; Fler kill än tjej vänner
Jag bråkar ofta med min pappa; Ne men tjaffsar
Jag hatar mina syskon; Nej
Jag har husdjur; Ja två stycken hundar


KÄRLEK
Jag kan "älska" en person jag inte känner; ALDRIG
Jag pratar aldrig med mina ex; Tydligen inte men jag har bara haft ett ex
Jag har varit kär i en lärare; Nej
När jag var liten "frågade jag chans" på en kille; Har väl gjort det någon gång fast oftast så gjorde andra det åt mig.
Jag är kär i någon just nu; Vill inte utala mig


FAMILJ
Jag har berättat en hemlis för min syster/bror; Ja
Jag skvallrar inte på mina syskon; Nej. Dom gör inte det på mig så jag gör inte det på dom
Jag bryter inte ett löfte till mina föräldrar; Nej
Jag har någon gång smitit ut utan lov; Nej
Jag har kommit hem full; Ja
Jag har gråtit för mina föräldrar under de senaste 3 veckorna; Nej



MATVANOR
Jag äter frukost, middag och kvällsmat; Frukost och middag jaa
Jag äter gärna grönsaker; Ohja bästa som finns
Jag tänker på vad jag stoppar i mig; HAHA jag orkar inte bry mig så mycket längre
Jag äter godis & chips mer än en gång i veckan; Nej
Jag dricker hellre läsk än mjölk; Ja om inte det är oboy
Jag har fuskat med frukost och svimmat i skolan; Nej

DÅLIGA VANOR
Jag festar ofta; Ja tyvärr
Jag gillar att se andra lida; Nee inte lida men när dom gör bort sig ibland
Jag har sårat en person jag egentligen älskar; Ja
Jag har sagt en sak till någon annan så den personen börjat gråta; Ja
Jag har sagt "jag hatar dig" till min mamma; ALDRIG
Jag har haft sönder något med flit; Nej


BRA VANOR
Jag har sagt "förlåt" då jag bråkat med en kompis; Ja
Jag har kramat någon idag; Ja
Jag brukar säga fina saker till folk och mena det; Brukar inte säga de så ofta men när jag gör de menar jag det verkligen
Jag ger ofta komplimanger; Inte så bra på de men de kommer som sagt ibland
Jag pratar hellre än slåss; Ja för jag hatar fight
Jag har aldrig slagit min pappa; Nej :S
Jag har bett om ursäkt för en dum sak jag gjort; Ja


HUMÖR
Jag känner mig glad; Nästan alltid
Jag känner mig ledsen; Nee det är onödigt
Jag känner mig förbannad; Nee inte nu
Jag ler ofta; Ja
Jag skrattar sällan; Nej snarare för ofta
Jag har ont någonstans just nu; Nee inte vad jag känner
Jag är trött; Är de lite smått men de e jag jämt
Jag har sovit mindre än 6 tim inatt; Nej typ 9 timmar


SAKER
de du alltid har i fickan: mobilen,snus och lypsyl
en sak du MÅSTE ha med dig vart du än går: Benen









KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: