SKRIVET: 2009-05-18, kl 15:15:04 | PUBLICERAT I:

jibbjibbsan

En sammanfattning av helgen kommer här.

Fredag: Skoldagen var kort. Den sista balett lektionen hade vi och jag fick bra betyg så det är jag nöjd med. Sen hade vi lite kör efter det körde lite sånger och visade mina skills, haha finns inga. Kvällen bestod av att jag var hemma hos Josi o hade lite röjröj orkade inte följa med till stan sen så jag drog hem och sussa.
Lördag: Pluggade ganska mycket på dagen vilket behövdes. Sen på kvällen blev det förpartiii hos Frille och efter det bar det av till platå där det blev ännu mera röj.
Söndag: Sov i stortsätt hela dagen. Gjorde klart mitt projektarbete med Nisse, hallelullja att det är klart. Ska bara framkalla bilderna nu också. Åkte hem till Jerry en på kvällen sväng för att hämta min kära cykel. När jag väl var hemma blev det filmtajm med mammsen och helt plötsligt blev det strömavbrott typ överallt i skäggetorp och jag fick panik. Jag är mörkrädd, fyan vad skraj jag var. Och så fick jag damp för att filmen var så jävla bra och allt blev svart, bajs säger jag på det.

Idag har man varit ledig och jag har pluggat hela dagen fram tills nu. Resten av dagen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske ta en runda spring i skogen. Nu är det nog dags för lite käk iallfall. puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: