SKRIVET: 2009-05-04, kl 23:07:32 | PUBLICERAT I:

everyone wants to lean on me, I guess I'm their soldier

Ojoj nu är det inte långt kvar i skolan och jag längtar verkligen till att sluta. Fast samtidigt får jag lite ångest över vafan jag ska göra efteråt. Tillbaka i skolan idag efter en långt sliten helg. Det börjde med att jag försov mig så första lektionen blev det inget av. Efter de var de fotolektion i cirka 20 minuter. Sedan dasg för dansträning inför torsdag och lördag. Det är verkligen nära nu, våran sista dansföreställning ever. Kommer verkligen kännas tomt efter lördag och att veta att vi aldrig mer kommer dansa tillsammans på sagas scen. Men så är det i livet, man kan inte vara fast föralltid även om man vill det. Nu kom jag att tänka på hur mycket plugg jag har att göra till den 29onde maj då dom sätter betygen. Det känns förjävligt när jag tänker på de, kommer inte hinna men jag måste. Motivation Mikiss motivation.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: