SKRIVET: 2009-05-26, kl 23:18:53 | PUBLICERAT I:

Blir en lista istället för ett orginal inlägg

För ett år sedan:
Hur gammal var du? - 18
Vilken klass gick du i? - ES2DNa
Vad hade du för hårfärg? - ganska ljust hår precis som nu
Hur lång var du? - 159 cm
Vem var du kär i? - mitt hjärta har tillhört en person mycket länge fast just då var jag nog inte kär
Hade du någon pojk/flickvän? - nej
Vad brukade du göra på fritiden? - Samma som nu partii och vänner
Vilka umgicks du med? - Josi såklart, sen så hade jag gräbbarna som tyvärr vi har lost kontakten med
Hur såg du ut? - Ungefär som nu
Var allt bättre då? - Verkligen inte
Skulle du vilja gå tillbaka dit? -Neeej
Har du förändrats? - Förmodligen

Nu:
Hur gammal är du?
- 19
Vilken klass går du i? - ES3DNa
Vad har du för hårfärg? - ljust jävla hår
Hur lång är du? - 159 cm
Har du någon pojk/flickvän? - Nej
Vad brukar du göra på fritiden? - Partii o vänner
Vilka umgås du med? - Josi,Jerry och lite people från mslätt ibland,sen får vi inte glömma mina stjärnor i skolan,Lou,Tåvän och Ella
Hur ser du ut? - Likadant elr vafan vet jag,ser mig själv varje dag

Har du..
Kysst någon?
- Ja
Sovit brevid någon av samma kön? - Ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? - Ja
Slagit ner någon? - Ja en gång eller de var en käftsmäll när jag gick i 4an elr något
Ljugit för en bra vän? - Ja
Svikit någon? - Ja
Fuskat på prov/läxförhör? - Faktiskt inte
Blivit kallad Bögjävel? - Nej
Kallat någon Bögjävel? - Ja
Druckit alkohol? - Självklart ståfräss

Vem:
Skrev du senast till på msn? - Jerri
Kramade du senast? - Mamsen
Sov du hos senast? - Josi
Kan du lita på till 100%? - Mig själv eller nee inte alltid
Är den finaste personen som finns? - Min mamma
Vill du vara med just nu? - Trivs rätt bra här själv just nu
Ringde dig senast? - Lou
Skickade ett sms till dig senast? - Tåvän
Skickade du ett sms till senast? - vetifan

Vad:
Drack du senast? - Te
Köpte du senast? - en kaffe
Gjorde du igår? - Skolan sen babbel o coffi med Josi på min balkan
Ska du göra imorgon? - la skola sen tydligen till en djuraffär
Vill du göra just nu? - Resa långt åt helvete bort från detta land
Åt du senast? - Chirre
Är närmast dig som är rosa? - Mina strumpor

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN
Du är kär nu - Vad spelar det för roll
Du har sårat nån så de börjat gråta - Ja
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Ja
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - Nej
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - Nej

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - troligt
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Allt för ofta
Jag har smygit ut utan lov - Nej
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar -Förmodligen
Jag har en hemlighet som ingen vet - Aa
Jag har fuskat i ett spel - Ja
Jag har struntat i ett prov - Ja

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol
-  Ja
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - HHAAH aa
Jag kan inte svälja piller  - Jo men inte när jag har halsfluss med dom tabletterna
Jag har tagit mediciner mot depression - Ne
Jag har anorexi och/eller bulimi - Nej not now
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - Ja sova är mitt liv
Jag har vaknat gråtande - Nej
Jag har somnat gråtande - Njaa nee kanske lite innan

DÖDEN
Jag hatar begravningar - JAAAA
Jag har sett någon död - ja
Någon nära till mig har försökt begå självmord - nej
Någon nära till mig har begått självmord - Nej







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: