SKRIVET: 2009-03-11, kl 21:57:55 | PUBLICERAT I:

prom queen

Sitter här med en stor kopp kaffe och en snus i käften och funderar på allt mellan himel och jord. Greys anatomy tittar jag också på. Helt underbart program. Idag tog jag ledigt från skolan, kände att jag behövde det. Så dagen har spenderats till att bara vara hemma. Har även hunnit med att gå till Jerry en sväng då jag även tog med mig lil nils. Trevligt. Imorgon är det studiedag men det känns som att jag inte har en ledig stund imorgon. Har sjukt mycket att göra, plugg menar jag ju då förstås.Men som sagt jag sitter här och funderar, funderar på varför jag börjar tveka på mig själv. Jag har alltid älskat och då menar jag verkligen älskat att vara själv, att inte ha någon vid min sida som ska "äga" mig. Men nu så börjar jag känna att jag vill ha någon som "äger" mig, som ringer ,klagar, älskar mig.. Helt enkelt jag vill vara kär och det stör mig något enormt. För jag vet kär är det värsta samtidigt det bästa man kan vara. Ohooo vad det stör mig. Finns det inte någon som har något medel för att icke känna såhär. Jag skulle ge vad somhelst.


josi

HJÄLPMEDEL jovistt. har sagt de innan men säger det igen : en hel chips påse!: har du någon, måste du dela! Annars får du hela för dig själv. Och man hör ju påen gång hur man vill hat :D muuums



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: