SKRIVET: 2009-03-14, kl 11:24:58 | PUBLICERAT I:

öjöjöj rööööj

Igår blev det som sagt fest vilket har resulterat i att jag inte mår så bra idag. Blev lite för mycket av det goda igår om man säger så. Hade jävligt trevligt annars. Började hos Jerry vidare till Boodh där det var massa folk och sista stationen var strandgatan. Alla bowla förutom jag. För det första jag kan inte bowla för det andra så är det sjukt boring. Men ett kast fick jag allt göra vilket blev att jag bara slog ner en såndär sak. Idag blir det att åka ut på landet och fira min moster som fyller 40 bast, grattis. Usch jag bara tänker på när jag blir 40, undra hur jag kommer vara,se ut osv. Återstår att se. Dags för morgon coffi nu, peace.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: