SKRIVET: 2009-03-20, kl 13:03:00 | PUBLICERAT I:

nu kommer en sådär tråkig lista igen

Har du..

tagit smärtstillande någon gång? Ja
brutit ett ben? Nej
bitit ngn i tån? ÁLDRIG
gjort ett sugmärke på ngn? Nej
älskat någon så du gråtit? Ja
ätit papper? Tror fan de
kysst en 30 åring? Nej
tatuerat dig? Nej, men det kommer
piercat dig? Nej
bitit dig själv i handen? Aa faktiskt
pussat en groda? Nej
hånglat med en av samma kön? Nej
hånglat med ngn annans kille? Tror jag inte
hånglat med din kompis kille? Nej
svikit en vän? Har jag säkert
tagit ngn form av morfin? Njaa
haft kontakt med soc? Nej
bott hos fosterfamilj? Nej
slått någon du älskat? Nej
spytt på ngn? HAHA nej
haft maginfluensa? Nej

RELATIONER
Jag är i ett förhållande; Nopp
Jag tycker om mig själv; Älskar mig själv
Jag pratar med min mamma om allt; Aa det gör jag
Jag har en bästa vän: Aadå
Jag har killkompisar; Aa
Jag bråkar ofta med min pappa; Nej men retar han
Jag hatar mina syskon; Nej det gör jag inte
Jag har husdjur; Japp två doggisar


KÄRLEK
Jag har varit otrogen; Nej
Jag kan "älska" en person jag inte känner; Nej förfan
Jag pratar aldrig med mina ex; Tydligen så gör jag inte de
Jag har varit kär i en lärare; Nej
När jag var liten "frågade jag chans" på en kille; Klart
Jag är kär i någon just nu; HEEEJDÅ


FAMILJ
Jag har berättat en hemlis för min syster/bror; Ja
Jag skvallrar inte på mina syskon; Nej
Jag bryter inte ett löfte till mina föräldrar; Det beror på
Jag har någon gång smitit ut utan lov; Nej
Jag har kommit hem full; Om jag har
Jag har gråtit för mina föräldrar under de senaste 3 veckorna; Nej



MATVANOR
Jag äter frukost, middag och kvällsmat; Typ jämt
Jag äter gärna grönsaker; Klart
Jag tänker på vad jag stoppar i mig; Har börjat göra de, men orkar knappt bry mig
Jag äter godis & chips mer än en gång i veckan; Nej
Jag dricker hellre läsk än mjölk; Beror på läget  
Jag har fuskat med frukost och svimmat i skolan; No way


DÅLIGA VANOR
Jag festar ofta; Jag gör ju det tyvärr
Jag gillar att se andra lida; Neee inte lida men slå sig hiihhi
Jag har sårat en person jag egentligen älskar : Aaa
Jag har sagt en sak till någon annan så den personen börjat gråta; Vet ifan
Jag har sagt "jag hatar dig" till min mamma; Nej ALDRIG!
Jag har haft sönder något med flit; Nej


BRA VANOR
Jag har sagt "förlåt" då jag bråkat med en kompis; Ja
Jag har kramat någon idag; Gillar inte så mycket närkontakt
Jag brukar säga fina saker till folk och mena det; Njaa
Jag ger ofta komplimanger; Nee tror inte de
Jag pratar hellre än slåss; HAHAHA aa, jag slåss inte
Jag har aldrig slagit min pappa; Nejförfan
Jag har bett om ursäkt för en dum sak jag gjort; Jadå


HUMÖR
Jag känner mig glad; Klart
Jag känner mig ledsen; Nej
Jag känner mig förbannad; HAHA nee
Jag ler ofta; Det vill jag lova att jag gör
Jag skrattar sällan; Ofta tack
Jag har ont någonstans just nu; Nej
Jag är trött; Lite
Jag har sovit mindre än 6 tim inatt; Tror de


SAKER
de du alltid har i fickan: Mobil,snus och lypsyl
en sak du MÅSTE ha med dig vart du än går: snus



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: