SKRIVET: 2009-03-23, kl 15:40:14 | PUBLICERAT I:

kom ihåg mig då...

Jag undrar hur många måndagar man har genomgått i livet. Iallfall började med att sätta sig på serverings lektionen. Läraren är den yraste personen jag någonsin träffat. Han vet knappt själv vad han heter, stackars Leffan. Efter det var det foto lektion och det är verkligen inget för mig. Känner att jag inte har ett minsta intresse för allt som har med foto att göra. Men ska man ha ett betyg är det väl bara att pallra arsle dit. Efter det var skoldagen över. Åkte buss hem själv vilket är ett under. Jag verkligen avskyr att åka buss och att åka själv är nästan omöjligt för mig,men jag kände att det var för kallt för att gå hem idag. Äckel äckel äckel väder. Kan våren bara komma, det skulle uppskattas. Ojoj solen tittar fram nu fast det är väl inte långvarit.
Har hunnit med att plugga nutidakonst uppgiften som ska vara klar imorgon, good girl. Så nu är min kväll fri, undra vad man ska hitta på. En promenad blir det nog iallfall. Nu är det dags för coffiebreak .


Saado

Kvällspromenader :) <3



PUBLICERAT: 2009-03-23, 17:13:18 | URL: http://saado.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: