SKRIVET: 2009-03-27, kl 19:41:52 | PUBLICERAT I:

för jag har världens tråkigaste liv just nu

Hur bor du: I en lägenhet
Brukar du komma i tid: njaa oftast
Hur lång är du: 159
Kan du laga mat: nej verkligen inte men skulle vilja kunna
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag pluggar min sista termin nu på en danslinje
Vad har du på dig just nu: mikiss brallorna, linne och min favvo tröja
Har du någon fobi: äckliga kryp och döden
Hade du en bra kväll igår: Alltid
Vilket är ditt senaste inköp: Kommer inte äns ihåg de. Jaa jag har dåligt minne
Din favoritdryck på morgonen: Kaffe
Var fick du dina senaste pengar Pappsen
Har du sovit i din egen säng inatt: Självklart
Vad hade du sönder senast: Mammas pussel
Vem snackade du med senast: Min bror
Varm favoritdricka: Kaffe
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: ÖL
När gjorde du senast något riktigt dumt: Kommer ej ihåg
Saknar du någon just nu: Ja
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Det beror på
Någon jag stör mig på: Finns allt några
Intressen: Beror på
senaste person du kramade: Mamma
Senaste person du ringde: Hemmet
Senaste person som ringde dig: Camilla
Vad drack du senast: Kaffe
Vill du ha barn: Adoptera här
Längtar du till din nästa födelsedag: Nee inte speciellt blir bara 19
Har rakat dina ben någon gång: Klart annars skulle det vara synd om min omgivning haha
Är du sugen på något nu: CHIPS
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Ojoj vetifan
Använder du hudkräm: Klart
Attraheras du av män med skägg: Neee tror inte de
Micro-pop eller poppa själv: Micro
Brukar du baka: BIG NOO
Röstade du i det senaste valet: Nej för liten
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Inget att klaga på
Vilken låt lyssnade du senast på: T-pain-all the above
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej det tillåter jag icke
Vad tycker du är äckligt: Finns ganska mycket
Har du pengar på mobilen: Det har jag alltid



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: