SKRIVET: 2009-03-30, kl 21:46:58 | PUBLICERAT I:

För att jag väntar på ballar av stål

DITT LIV
Ögonfärg? Grön bruna
Sko storlek? 37
Brukar du dricka ofta? Ja jag brukar ju det
Svär du ofta: När svär jag inte ?
Antal kuddar i sängen? 3 st
Vad hatar du mest? Finns ganska mycket
Dina rädslor? Döden
Ditt nästa mål? Att ta livet på allvar
Gillar du att ha folk omkring dig? Beror på läget
Antal timmar sömn inatt? 2 timmar och jag håller på att somna nu
Sov du ensam? Ja vad annars

SENASTE PERSON SOM
Du pratade med: Mamma
Du sa hej till: Moster
Du fick en kram av: HAHA kommer jag inte äns ihåg
Ringde till dig: Bror
Skickade sms till dig: Jerry
Fick dig att gråta: Vet inte
Du gick på bio med: Mamma
Du gick på stan med: Det var ett tag sen men tror det var Lou

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär: Kan jag inte svara på
Skolkat: Ja
Sovit utomhus: Ja
Gråtit i skolan: Ja
Spytt i skolan: Neeeee
Sett en död människa: Ja
Förlorat en vän: Ja
Druckit: Ja
Snattat: Ett femtio öres tuggumi och jag hade världens ångest efteråt, hahaha

FAVORIT
Färg: Svart tyvärr
Mat: Allt med ris
Efterätt: Inget
Rum i huset? Köket
Månad? Juli
Kroppsdel på motsatta könet? Det varerar

DE SENASTE 24 TIMMARNA
Gråtit? Nej förihelvete
Köpt någonting? Ja
Varit sjuk? Nej
Sjungit? HAAH  aa faktiskt
Sagt "jag älskar dig"? Nej
Träffat nån ny person? Nej
Saknat någon? Ja
Kramat någon? Nej


VÄNNER

Vem av dina vänner är mest lik dig: Jag vet inte
Vem är högljuddast: Ska jag vara ärlig så  tror jag fan att det är mig själv
Vem får dig att skratta: Ganska många
Vem har du känt längst: Stefan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: