SKRIVET: 2009-03-23, kl 22:49:35 | PUBLICERAT I:

bara för att

Du heter: Mikaela
Smeknamn: Mikiss och lite allt möjligt ibland
Låt som när du är ledsen sörjer till? Eva Cassidy-fields of gold

Beroende av:  snus :S
Vem behöver du mest just nu: Min säng
Vad tror folk om dig? De har nog lite olika uppfattningar om mig
Stämmer det? Inte vet jag
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon
Hur imponerar man på dig? Vara sig själv
Brukar du skratta för dig själv? Always liksom
Äger du några converse: Nej, jag är lite anti det. Men inte på andra
Sprit, cider, vin eller öl: ÖÖÖÖL
Brukar du bli för full: Ja jag brukar ju de
Är du allergisk i mot något: Nej
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: Att uppfylla mina mål,haha
Brukar du komma i tid: Ja, eller jävligt för sent
När blev du fotad senast: I söndags av min bror som ville ha en "dagen efter bild"
Hur känner du dig nu: Lite sådär små trött, fast det är jag ju jämt
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Äckligaste delen på kroppen
Vad saknar du: my sis
Favorit dryck på morgonen: Coffie
Rakar du benen: Yes sir
Är du blyg? Ibland, oftast bara de 5 första minutrarna. Sen kan man inte få stopp på min mun
Sysslar du med någon idrott: Dans
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Vet inte
Har du spytt offentligt: Jag har ju det tyvärr
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Runka och kissa stående
Är du nöjd med ditt liv: Jafan, man ska inte klaga över det man har.
Är du bortskämd: Det är vad min mamma säger att jag är
Vad gör du i morgon: Skolan fiffan
Vad är det värsta du vet? Människor som inte beteer sig som folk i alla slag
Vad behöver du just nu? Vet inte
Vad längtar du till? Stundenten
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ska inte klaga vaaa
Vad använder du för shampoo? Lite olika
Vad är det finaste du fått? La familja
Hur gammal är du: 18 soon 19
Du samlar på: Nada
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen just nu
Är det okej att gråta: Joo det är de väl
När grät du senast: Idag till ett fucking tv program
Laddar du ner musik och film från Internet: Ja
Vill du gifta dig: Aa faktiskt
Vill du ha barn: Adoptera
Solar du ofta: Nej
Är du bra på att laga mat: Kan inte skiten
Gillar du att dansa: Aa, det är en fin känsla
Är du flygrädd: Lite
Hur vig är du: Finns ju vigare och det finns verkligen ovigare
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Tror du på ett liv efter döden: Njaa
Tycker du om sushi: Aldrig smakat
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Det beror på
Vilken ögonfärg har du: Grön bruna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Enstaka
Biter du på naglarna: Dålig vana
Röker du: Händer ibland
Vad gör du på helgerna: Blir redlös


Saado

Miss Räcka-ut-tungan-på-kort :D



PUBLICERAT: 2009-03-24, 21:39:46 | URL: http://saado.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: