SKRIVET: 2009-03-04, kl 15:03:13 | PUBLICERAT I:

100 dagar kvar till studenten

Mår lite bättre idag, kan iallfall prata lite utan att det gör förjävla ont. Så imorgon blir det nog skola för min del, känner att jag inte kan missa mera nu om jag ska ha det betyget jag vill kämpa för. Känns lite surt att jag inte kan vara med och dansa något imorgon eller på fredag men som sagt man måste ta hälsan först och främst. Hoppas bara jag inte har missat för mycket nu när jag varit borta. Hatar att ta igen saker. Men ändå har jag sjukt mycket att ta igen, hmmmm. Ska plugga lite nu om Cindy Sherman, hon är någon slags konstnär. Låter såå superduper kul. Konst är inte direkt min grej snarare Lous grej. Så om det är något jag fastnar vid så äre bara att fråga den fröken.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: