SKRIVET: 2009-06-02, kl 20:10:49 | PUBLICERAT I:

ugly betty is the shit

well denna dag har jag varit sur på bara för att det har varit så sjukt äckligt väder.Idag har jag sprungit på ikanohuset fram och tillbaka. Eftersom de inte var sol ute så drog jag josi och bea till meddo och jag kom ut som en kräfta i fejat vilket jag aldrig har blivit förut. Jag ser redan nu att jag har blivit brunare på de här dagarna vilket känns bra.Drog en kaffe hemma hos Josi efter solningen när jag väl kom hem var det bara dags att börja rensa och packa lite smått inför flytten som kommer ske under sommaren. Nu är jag helt slut, ligger i sängen och tittar på ugly betty medans jag växlar till Paris Hiltons nya program "my new BBF" elr va de heter. Säger bara två saker om sånna program sjukt pinsamt och patetiskt.Fast de är ju lite kul att titta på sånt.Yeayeah back to Betty.


En blek Mikiss som håller på med brännan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: