SKRIVET: 2009-06-18, kl 15:43:02 | PUBLICERAT I:

rap das armas

Blev visst inget blogginlägg igår,så får väl ta igen lite nu då.

Igår gick jag och Ella till arbetsförmedlingen för att skriva in oss,vilket tog en jävla tid.Efter det mötte jag upp Josi och Bea för en liten tripp på stan,Begav mig till Josi på kvällen där de blev lite dricktime och vi bestämde oss för att följa med ett par grabbar till en sommarstuga i brokind tror jag de hette.Var både kul och trevligt men ändå förjävligt för mycket dricka.Vaknade upp med världens skallebang,men de får man ta.Är precis hemkommen och jag kommer inte ta ett steg utanför min dörr idag,chill chilla blir de.Imorgon är det som sagt midsommar och det återstår att se vad som händer den dagen.Nu blir de en tupplur innan maten.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: