SKRIVET: 2009-06-21, kl 21:16:45 | PUBLICERAT I:

Om man ändå alltid kunde dölja sitt inre

De senaste dygnet har mina tankar gått i varv,jag har ont i huvudet.Tänkt på min syster hela tiden och jag känner mig tom.Jag vill inte tänka på de för jag vet hur depp jag blir men vet inte vad jag ska göra för att sluta.Allt jag vill är att hon ska komma tillbaka.Det finns fortfarande dagar då jag inte förstår att du är borta,borta föralltid.Finns de dagar då jag tänker att jag ska ringa till dig och berätta hur min helg har varit men då helt plötsligt kommer jag på mig själv att de går inte,de kommer aldrig mer gå för du finns inte.Det gör mig så arg att en äckel sjukdom har tagit ditt liv,varför du,varför dra bort de man älskar?
Det gör så förbannat ont.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: