SKRIVET: 2009-06-24, kl 00:02:06 | PUBLICERAT I:

nanana

Ni får ursäkta men nuföritden(sommar) är jag inte på så för stort blogghumör.Finns liksom bättre saker än att sitta inne hela dagen och blogg ,man kan ligga och pressa på brännan och leva livet om dagarna.Iallfall varit på arebetsförmedlingen med Ella,tog ett jobb på Island får se hur det blir med de. Gick på stan med Lou hela dagen,trevligt puss på dig.Kvällen spenderade jag med Jerry,var ett tag sen vi sågs,snackar så mycket skit som två gamla kärringar,hahah.Imorgon blir jag ristad for life,tatuerad efter halv fem och jag är sjuuuukt nervös.Haha alla säger att det inte gör så ont men likafan är jag as nerviiis.Har även de senaste dagarna tänkt och funderat och nu kommit fram till att jag ska sluta med tobak.No more ciggisar ibland och no more snus som btw är min största drog. Jag ber till dom högre makterna att jag kommer kunna sluta.Har man fått reda på hur kroppen ligger till i nuläget så tror jag inte att det ska vara några större problem.För vem vill inte att hälsan och kroppen ska komma först.Jag vill de iallfall.Jag vill inte ligga på dödsbädden när jag är 35 bast.Jag ska leva mitt liv fullt ut.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: