SKRIVET: 2009-06-04, kl 19:19:31 | PUBLICERAT I:

dancing in the darkness

Imorgon är det som sagt stundenten för en del i detta land,så grattis till er. Men nästa vecka är det våran stads tur och jag bara väntar till att få ta på mig min dress och se fin ut, för då tar jag la student.
Händer inte speciellt mycket i mitt liv just nu så har inget intressant att skriva heller.Jag sitter mest och väntar på brevet ifrån försvarsmakten,kan de inte komma snart.Hoppas,hoppas.Och som sagt bloggen är under uppfixning, blir nog klar idag får jag hoppas på.Ikväll blir det hemmakväll med mams,har inte sånna så ofta så det ska bli goodie good.Äckligt väder är det också,hallå sommaren vart är du? Förövrigt onödigt inlägg.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: