SKRIVET: 2009-06-01, kl 03:24:54 | PUBLICERAT I:

03:17

och jag sover inte än.Kan kanske bero på att jag inte kan sova vilket stör mig som fan,ljust har det blivit också. Sitter och tittar lite på lost vilket jag inte fattar ett skit av tror man måste vara jävligt insatt i den serien för att förstå något av vad de handlar om. Jag har även världens segaste skit dator,sämsta jag varit med om. Köp ALDRIG en mini laptop säger jag bara. Det tar cirka 10 minuter för den att starta,ljudet har pajat på den och knapparna är fööööör sega. Blir nog att jag får lämna in den på lagning vilket jag egentligen inte vill för man har ju hört om andras historier när de lämnat in sina. Formarerar om utan att man vill(ibland kanske dom måste)och det tar hundra år att få tillbaka en och när man väl har fått tillbaka den så brokar den med en gång och samma process är igång igen. Nee fiffan vilket tråkigt inlägg men vad gör man inte när man har det tråkigt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: